[1]
http://europa.eu/pol/infso/index_cs.htm - strategie evropské unie v oblasti
informační společnosti
[2]
http://www.itu.int/dms_pub/itu-s/md/03/wsis/doc/S03-WSIS-DOC-0004!!PDF-E.pdf
- Deklarace vizí a hodnot informační společnosti
[3] http://www.spis.cz/ - Sdružení pro
informační společnost
[4] Mechlová E.: Tendencies of ICT applications in education, sborník ICTE 2006,
ISBN 80-7368-199-4
[5] Slavík J., Novák J.: Počítač jako pomocník učitele, ISBN 80-7178-149-5,
Portál, spol. s r. o., 1997
[6]
http://www.oecd.org/dataoecd/47/61/35070367.pdf - klíčové kompetence –
materiál OECD
[7] Sbírka zákonů, částka 111, Vyhláška o dalším vzdělávání pedagogických
pracovníků, akreditační komisi a kariérním systému pedagogických pracovníků, č.
317, rok 2005
[8]
http://www.eunis.cz/www.eunis.cz/sbornik10_05/Dokumenty/05-Hron.doc -
Ing. Jan Hron DrSc., Dr. h. c.: Principy tvorby strategie rozvoje univerzity,
DOC, příspěvek do sborníku.
[9]
http://pef.czu.cz/~moulis/rvs/pred2.ppt - Postup sestavení
podnikatelského plánu, PPT prezentace
[10] http://www.rvp.cz/clanek/341 -
Zuzana Fojtíková: Analýza podmínek školy, HTML
[11]
http://www.rvp.cz/soubor/00341-03.pdf - dle Z. Dlaboly: Jak provádět
SWOT analýzu, PDF
[12] www.logframe.cz - Metoda
logických rámců, HTML stránky vč. software, HTML
[13] Gates B.: Byznys rychlostí myšlenky, ISBN 80-85943-97-2, Management press,
Praha 2000
[14] Barešová A.: E-learning ve vzdělávání dospělých, ISBN 80-86324-27-3 VOX
nakladatelství 2003
[15] Voříšek Jiří: Strategie řízení informačního systému a systémová integrace,
ISBN 80-85943-40-9, Management press, 1999
Jednotlivé tituly jsou řazeny abecedně dle názvu:
MANAGEMENT PRESS PRAHA 2000, ISBN