Rozvoj informačních a komunikačních služeb ve škole a školském zařízení

Použitá literatura

[1] http://europa.eu/pol/infso/index_cs.htm - strategie evropské unie v oblasti informační společnosti
[2] http://www.itu.int/dms_pub/itu-s/md/03/wsis/doc/S03-WSIS-DOC-0004!!PDF-E.pdf  - Deklarace vizí a hodnot informační společnosti
[3] http://www.spis.cz/ -  Sdružení pro informační společnost
[4] Mechlová E.: Tendencies of ICT applications in education, sborník ICTE 2006, ISBN 80-7368-199-4
[5] Slavík J., Novák J.: Počítač jako pomocník učitele, ISBN 80-7178-149-5, Portál, spol. s r. o., 1997
[6] http://www.oecd.org/dataoecd/47/61/35070367.pdf - klíčové kompetence – materiál OECD
[7] Sbírka zákonů, částka 111, Vyhláška o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků, akreditační komisi a kariérním systému pedagogických pracovníků, č. 317, rok 2005
[8] http://www.eunis.cz/www.eunis.cz/sbornik10_05/Dokumenty/05-Hron.doc -  Ing. Jan Hron DrSc., Dr. h. c.: Principy tvorby strategie rozvoje univerzity, DOC, příspěvek do sborníku.
[9] http://pef.czu.cz/~moulis/rvs/pred2.ppt -  Postup sestavení podnikatelského plánu, PPT prezentace
[10] http://www.rvp.cz/clanek/341 -  Zuzana Fojtíková: Analýza podmínek školy, HTML
[11] http://www.rvp.cz/soubor/00341-03.pdf  - dle Z. Dlaboly: Jak provádět SWOT analýzu, PDF
[12] www.logframe.cz -  Metoda logických rámců, HTML stránky vč. software, HTML
[13] Gates B.: Byznys rychlostí myšlenky, ISBN 80-85943-97-2, Management press, Praha 2000
[14] Barešová A.: E-learning ve vzdělávání dospělých, ISBN 80-86324-27-3 VOX nakladatelství 2003
[15] Voříšek Jiří: Strategie řízení informačního systému a systémová integrace, ISBN 80-85943-40-9, Management press, 1999

Doporučená literatura

Jednotlivé tituly jsou řazeny abecedně dle názvu:

[1] Silberman Mel: 101 metod pro aktivní výcvik a vyučování, Portál Praha 1997, ISBN: 80-717-124-X
[2] Neumajer Ondřej: Budujeme školní web, Computer Press Brno 2005, ISBN: 80-251-0612-8
[3] Eger Ludvík: E-learning, evaluace e-learningu + případová studie z projektu Comenius, ZČU Plzeň, 2002, ISBN: 80-7043-256-9
[4] Drucker Peter: Efektivní vedoucí, Management Press Praha 1992 ISBN: 80-85603-02-0
[5] Brdek Miroslav, Vychová Helena: Evropská vzdělávací politika, ASPI Praha 2004 ISBN: 80-86395-96-0
[6] Zounek Jiří, Kříž Rostislav: Internet pro pedagogy - jak hledat a najít, Grada Praha, 2005, ISBN: 80-247-0044-1
[7] Kusala Jaroslav: Internet ve škole, Fortuna Praha 2000, ISBN 80-7168-709-X
[8] Černý Vojtěch: Jak na různé typy lidí, Computer Press Brno 2000, ISBN 80-7226-287-4
[9] Helms Wilfried: Lépe motivovat - méně se rozčilovat, Portál Praha 1996 ISBN: 80-7178-087-1
[10] Hájek Jiří: Malá kniha o šéfech, Management Press Praha 1996, ISBN: 80-85943-13-1
[11] Průcha Jan, Walterová Eliška, Mareš Jiří: Pedagogický slovník, Portál 2005, ISBN: 80-7178/772-8
[12] Fontana David: Psychologie ve školní praxi, Portál, Praha 2002, ISBN: 80-7178-063-4
[13] Feřtek Tomáš: Ředitelská kuchařka, AISIS Kladno, 2002, ISBN: 80-238-8600-2
[14] Rossenau Milton: Řízení projektů, Computer Press Brno, 2000, ISBN:  80-7226-218-1
[15] Gruber David: Time management, Management Press 2004 ISBN: 80-7261-111-9
[16] Eger Ludvík: Technologie vzdělávání dospělých, ZČU, Plzeň, ISBN: 80-7043-398-1
[17] Kratochvílová Jana: Tvorba ŠVP krok za krokem, PedF MU Brno 2006, ISBN 80-210-4063-7
[18] Valenta Josef: Učit se být, AISIS a STROM 2003, ISBN 80-86106-10-1
[19] Harvey Christine: Umění motivovat - cesta k úspěchu, Informatorium Praha 1994 ISBN: 80-85427-46-X
[20] Baddeley Alan: Vaše paměť, Jota Brno 1999, ISBN 80-7242-046-1
[21] Maňák Josef, Švec Vlastimil: Výukové metody, Pajdo Brno 2003, ISBN 80-7315-039-5
[22] Černochová M, Komrska T., Novák J.: Využití počítače při vyučování, Portál, Praha 1999, ISBN: 80-7178-272-6